Xbox Series S verze hry Devil May Cry 5: Special Edition nebude podporovat Ray-Tracing
28 října, 2020Pokud máte rádi hack-n-slash akce ze třetí osoby, pak vám v loňském roce nejspíše neunikla hra Devil May Cry 5, která si ve světě, ale i od nás, odnesla velmi vysoká hodnocení. Během letošního léta jsme se pak dozvěděli, že hra se dočká, pro sérii, ikonické Speciální edice, která bude disponovat novým obsahem, ale hlavně zamíří s celou řadou vylepšení na konzole Xbox Series X a Playstation 5. Těšit se tak můžeme hned na čtyři grafické režimy, mezi nimiž nechybí ani podpora Ray-Tracingu, ale možná si někteří z vás říkali, jak to bude s konzolí Xbox Series S.
Slabší next-gen bráška velkého Series X rovněž nabídne několik grafických režimů, přičemž maximální možné rozlišení zde bude dosahovat 1440p. Nicméně k dispozici bude veškerý dodatečný obsah, rychlejší nahrávací časy a také podpora až 120 fps. Bohužel verze pro Xbox Series S nebude disponovat podporou Ray-Tracingu. Není to dáno tím, že by GPU konzole tuto technologii nepodporovalo, ale jednoduše na ní nemá dostatečný výkon a proto se ji vývojáři rozhodli nevyužít. Aktivní Ray-Tracing na Xboxu Series S nedosahoval patřičných kvalit v ostatních aspektech a proto nebylo adekvátní podobný režim ponechat. Devil May Cry 5: Special Edition vyjde už na launch jednotlivých konzolí.