Project CARS 4 jako nejrealističtější simulátor vůbec? Slibuje to ředitel studia
21 prosince, 2020Řekněme si to na rovinu. Project CARS 3 nebyl dobrým následovníkem skvělé závodní série, kterou ještě v první polovině tohoto roku definovali jeho předchůdci, jenž se hrdě hlásili k žánru závodních simulátorů. Letošní novinka se profilovala daleko více jako závodní arkáda, či simkáda, která byla daleko blíže dřívější tvorbě studia v podobě Need for Speed: Shift vznikající ještě pod taktovkou Electronic Arts. Fanouškům Project CARS se nový díl nelíbil a my nechápeme, proč se do něčeho podobného studio pouštělo. Asi šlo o materiál chystaný pro možné pokračování Need for Speed: Shift 3. Kdyby studio jen tušilo, že k tomu bude mít příležitost v příštím roce a to díky tomu, že EA pravděpodobně koupí společnost Codemasters, která zase letos koupila právě Slightly Mad Studios.
Možná nikoho nepřekvapí, že studio bude chtít napravit pošramocenou reputaci jejich série. První s tímto plánem začal sám generální ředitel Slightly Mad, Ian Bell, který na svém osobním Twitteru postnul první informace o jistě již vyvíjeném Project CARS 4. Ten má být dle něj tím nejrealističtějším závodním simulátorem všech dob a to po všech stránkách. Nový díl by měl běžet na vylepšeném interním Madness 2.0 Enginu, který má například zajistit, že každý list stromoví bude vrhat vlastní stín, čímž se nám Bell nejspíše snaží naznačit plně funkční hardwarově akcelerovaný Ray-Tracing. Tweet byl bohužel poměrně rychle smazán, ale komunita je mocná a níže si tweet v rámci fotografie zátiší trati můžete prohlédnout. Není také jasné, jak moc do vývoje promluví možný budoucí majitel studia EA.