Vývoj nového Mass Effect a Dragon Age jde dobře, nepůjde o hry jako služby
9 ledna, 2022Studio BioWare patřilo mezi legendy, zejména díky jejím skvělým RPG hrám ať už to z žánru sci-fi, či fantasy. Každý fanoušek Star Wars má dodnes v paměti jejich vynikající Star Wars: The Knight of the Old Republic, přičemž z popela postupně vzešlo i MMO RPG The Old Republic, které se už v polovině února dočká posledního velkého rozšíření s názvem Legacy of the Sith, jak stojí v dopise BioWare na jejich bloku, jenž sepsal manažer studia Gary McKay. Ten se ale dále rozmluvil o dalších projektech BioWare, ale také o tom, že je jejich cílem napravit si pošramocenou reputaci po vydání problémového Anthem a nepříliš dobře přijatého Mass Effect Andromeda.
V dopise fanouškům se uvádí: “Když jsem přijal funkci generálního manažera, hovořil jsem hodně o napravení reputace studia BioWare a to i nadále zůstává jednou z našich priorit. Soustředíme se na to, abychom obnovili důvěru našich fanoušků a komunity, a hodláme toho dosáhnout tím, že budeme vydávat takové hry, jimiž jsme se v minulosti proslavili a zajistíme jejich nejvyšší možnou kvalitu.” McKay nevyhnechal také připravované hry Mass Effect a Dragon Age “Nadále úpěnlivě pracujeme na pokračováních her Dragon Age a Mass Effect. Oba naše týmy odvádějí neuvěřitelnou práci. POkud jste zvědaví na nový Mass Effect, pak se můžete podívat na plakát, který jsme vydali na N7 Day. Když se na něj podíváte pozorněji, najdete v něm několik skrytých odkazů. Co se Dragon Age týče, na něm pracuje skupina talentovaných vývojářů s mnoha zkušenostmi. Zaměřují se na zážitek pro jednoho hráče, jenž stojí na volbách, na nichž bude skutečně záležet.”
McKay samozřejmě dementoval původní informace údajných insiderů, dle nichž bude nový Dragon Age hrou jako služba. Tímto směrem jít studio již nechce a to poté, co se spálilo právě hrou Anthem, jejíž vývoj byl několikrát restartován. Ostatně o Anthem jsme toho napsali dost v našem článku, který si přečtěte ZDE. Nám se Anthem ve finále docela líbil, je jen škoda, že jej vývojáři nakonec neměli šanci udělat tak, jak chtěli, jelikož EA vývoj Anthem 2.0 ukončilo, což nás skutečně zamrzelo.