Český velikán Entropiq vstupuje na LoL scénu
17 prosince, 202115.12 na tiskové konferenci Entropiqu byl oznámen vstup českého e-sport týmu i na tuzemskou League of Legends scénu. Entropiq je projekt světoznámého pokerového hráče Martina Kabrhela, který se ale živí matematikou a datovou analýzou skrze svůj hlavní projekt Ematiq. V rámci svých kontaktů, vlastních zkušeností a matematického odhadu Kabrhel usoudil, že e-sport je budoucnost jeho firmy, sázení i sportu a společně s týmem známých vytvořil e-sportový tým, který podle něj nemá obdoby nejen v Česku, ale i celosvětově.
Všechny kroky a strukturu týmu má ovládat tvrdá datová analýza a ti nejlepší z nejlepších na těch správných místech, kteří dostanou celé uskupení do výšin a síní slávy všech her, v kterých soutěží.
Entropiq byl založen v lednu 2020 a od té doby již dosáhli několika prvních příček a dalších úspěchů ve vstupních ligách her jako jsou CS:GO, PUBG, FIFA, Hearthstone a Wild Rift. Na scénu LoL vstoupí v podobě účasti a pokusu o dobytí Hitpoint Masters 2022, začínajícího 17.6.
Hráče představil CEO Entropiq Daniel Kloud. Do týmu vstupuje například nadějná hvězda s už slušnými kariérními zářezy: Petr „Denyk“ Haramach Support, Veterán ze známých týmů jako Esuba, Fraternitas i Misfits Gaming (Akademie) a Excel. Nguyễn Đức Anh „Eren“ Nguyen na mid, známý z týmů Esuba a MAD Lions Madrid (Akademie MAD). Ondřej „Robocop“ Sklenička na top, který si již záhrál proti LEC velikánům na Iberian Cupu 2019. Dále Marek „Vinxen“ Gardoň jako bench Jungle a poté již rumunský hráč Cosmin Florin Leontin Dănilă „Khantos“, který trávil poslední 2 roky cestováním po profesionálních evropských týmech a v poslední řadě Mustafa „Rames“ Korkmaz jako hlavní jungler, v rámci LoL e-sportu nováček s již slušnými výsledky na mezinárodním pódiu. Hráče představil CEO firmy Daniel Kloud a dodatečně taky jmenoval hlavního trenéra Žigu „Apples“ Jereba s pestrou škálou zkušeností z posledních 4 let hraní profesionálního League of Legends.
Může se zdát zvláštní, že tým s takovými ambicemi vstoupil do nejhranější a nejsledovanější e-sport hry v rámci vlastní časové osy poměrně po dlouhé době, ale nepochybně jde jen o další propracovaný plán a my se těšíme, až v rámci většího zaměření na e-sporty přineseme více informací o jejich úspěších.