Diablo IV představuje rozsáhlý strom dovedností
1 října, 2020Ač se to po těch všech verzích nemusí zdát, tak zatím poslední díl série Diablo s číslovkou III vyšel už před dlouhými sedmi lety a my od té doby vyhlížíme očekávané pokračování. Jeho oznámení jsme se dočkali v listopadu loňského roku a přispěl k tomu dozajista i velký tlak hráčů, kteří byli zklamání tím, že o rok dříve přišel Blizzard s tím, že chystá mobilní Diablo Immortal. Nechme však minulost stranou a hleďme do budoucna, tedy na chystané Diablo IV, u nějž už nyní víme, že má být daleko temnější a dá se říci, že i daleko brutálnější, než jeho předchůdce, přičemž si má stále zakládat na dobré napsaném lore, výtečně zpracovaných cinematic videích, ale i náležitém end-game obsahu.
Vývojáři jsou s novými informacemi sice zdrženlivý, ale i tak se s námi sem tam o něco podělí, jako třeba nyní, kdy se nám představil strom schopností, jehož prozatímní vizuál naleznete níže. Jak můžete vidět, tak je nový Dovednostní strom podstatně rozsáhlejší, než v případě předchůdce, což nám má dát k dispozici široké možnosti profilace naší postavy. Strom pak nabízí dva různé úseky, které se skládají z kmene, kde nalezneme obecnější vylepšení postavy, a koruny, kde naopak budeme postavu zlepšovat v jejích schopnostech. Každá větev pak má navíc další uzly, které umožňují další profilaci.
Vývojáři se také pochlubili tím, že na jeden průchod hrou si odemknete něco mezi 30-40% stromu dovedností. Je tedy zřejmé, že svou postavu bude dále vést k dokonalosti skrze end-game obsah, který by měl dle všeho být opět daleko zajímavější, než v případě Diablo III. Doufejme, že o hře více uslyšíme během chystaného BlizzConline. Diablo IV zatím nemá datum vydání, ale měl by zamířit na PC a zatím blíže nespecifikované konzole.