GhostWire: Tokyo dostane ohromných šest režimů zobrazení
15 března, 2022Vydání hry GhostWire: Tokyo už je pomalu ale jistě za dvěřmi a stále si upřímně nedokážeme říci, co od hry čekat, což může být velmi dobrým marketingovým tahem. Každopádně hra nás nepřestává překvapovat. Ačkoliv tu dnes nemáme žádný nový trailer, určitě je velmi zajímavou informací, že hra bude obsahovat celkem 6 režimů zobrazení, což je skutečně obrovské množství nastavení hry, které museli vývojáři učinit. Normálně jsme zvyklí na dva až tři, takže toto je bezesporu rekord.¨
- Quality Mode nabídne nativní 4K rozlišení a 30 snímků za sekundu, podporuje ray-tracing a nabízí maximální množství detailů
- Performance Mode zahrnuje plynulých 60 snímků za sekundu při sníženém rozlišení a absenci ray-tracingu
- High Frame-rate Quality Mode by měl nabídnout podobné nastavení jako standartní Quality mode, ale nabízí odemčený framerate mezi 40-50 snímky. I zde by měl absentovat Ray-tracing, což by mělo umožnit ono vyšší snímkování
- High Frame-rate Performance Mode nabídne odemčené snímkování, které může přesáhnout hodnotu 60 snímků za sekundu a to při stejných parametrech jako Performance režim, či velmi podobných
- High Frame-rate Quality Mode s V-Sync stejné jako výše uvedené, akorát se zapnutou vertikální synchronizací
- High Frame-rate Performance Mode s V-Sync stejné jako zmíněné ale opět by mělo být redukován screen tearing díky aktivnímu V-Syncu
Je zřejmé, že režimy 3 a 4 nemají aktivní vertikální synchronizaci a abychom byli zcela upřímní, tak jsme z toho trochu zmatení a přijde nám, že jsou zde některé režimy zcela zbytečné. Odemčený framrate může kolikrát nadělat více škody, než-li užitku. Co na tuto kanonádu režimů říkáte vy?