MotoGP 20 v novém traileru prezentuje nový systém opotřebení pneu
24 března, 2020V minulém týdnu jsme se dočkali prvních záběrů ze hry MotoGP 20, která již koncem příštího měsíce zamíří na naše herní zařízení. Už z gameplay záběrů je patrné, že vývojáři z italského studia Milestone se snaží co nejvíce zaměřit na samotnou simulaci a spoustu dalších vlastností, které nás mají o krok blíže dostat ke skutečnému závodění. Už loňský ročník představoval v sérii solidní skok a je zřejmé, že MotoGP 20 v tom nebude výjimkou, v což pevné doufám. Stagnace není na místě, obzvlášť když do studia od druhé poloviny roku začali téci peníze ze společnosti THQ Nordic, jehož součástí se Milestone stal, i když stále funguje dosti separátně.
Nyní si pro nás vývojáři přichystali nový trailer, který má za úkol nám co nejlépe demonstrovat nový systém opotřebení pneumatik. Ten bude asymetrický a tak bude může být každé další kolo v závodě stále obtížnější. Během skutečných závodů jsou skutečně pneumatiky neustále nepravidelně namáhany a opotřebovávány a s tím musí každý z jezdců neustále počítat. No a nyní s tímto faktorem bude muset počítat i každý hráč, který usedne za virtuální řídítka jakékoliv z dostupných tříd motocyklů. MotoGP 20 vychází již 23. dubna na PC, Xbox One, Playstation 4 a Nintendo Switch.