Násilné činy budou mít v The Last of Us Part II svůj dopad
5 listopadu, 2019Studio Naughty Dog nás od oznámení druhého dílu The Last of Us potěšilo několika trailery. Všechny spojovala jedna věc. Žádný se nebránil přímému zobrazení násilí. To bude nedílnou součástí hry, jelikož vývojáři chtějí situaci ve hře podat v tom nejsyrovějším uvěřitelném provedení. Jenže abychom vše neřešili jen chladnokrevnou smrtící cestou, vývojáři chtějí, aby veškeré tyto činy měli na herní svět a případný další postup svůj dopad.
To znamená, že ve hře nebudou existovat žádné no name postavy. Jakoukoliv NPC, či i prostého soupeře ve hře potkáte, tak bude mít jméno, to samé se týká například psů. Hra bude také kooperovat se vztahy, které daně postavy mezi sebou mohou mít. Tudíž pokud někoho zabijetex může se vám stát, že někdo jiný po vás půjde jen kvůli touze se pomstít za smrt svého blízkého. Kolikrát tak ve hře uslyšíme křičet různé postavy jména těch, které jsme zabili, což mohou být i psi. Jde rozhodně o zajímavý prvek, který zážitek ze hry ještě více umocní.