Real-time strategie Conan Unconquered v prvních záběrech
5 března, 2019V minulém roce jsme se dočkali zajímavé vyhlížejícího titulu Conan Exiles, který jsem měl tu možnost hrát a rozhodně má své světlé momenty, ale nejedná se o nic, v čem bych chtěl utopit desítky, či stovky hodin. Tento žánr mmo survival rpg není mým šálkem čaje. Jinak se to však má s real-time strategiemi, kterých v současnosti mnoho není a dá se říct, že žánr udržují při životě v podstatě jen Creative Assembly, i když to je hodně nadsazené. Nic méně do žánru RTS míří další hra, také zasazena do světa Conana, a tou je Conan Unconquered.
Ta se nyní představila v prvním videu, v němž hra vůbec nevypadá špatně, ba naopak. Vývojáři z Petroglyph Studios se rozhodli prvek survivalu implementovat i do jejich díla a tak budeme my jakožto hráči pouze v roli obránců. Vlny nepřátel budou postupem čím dál obtížnější a tak nebude od věci, že do hry se mohou v kooperaci pustit na ráz dva hráči a bránit pevnost společně. Výcvik jednotek, či výstavba je ale výsadou každého samostatně. Speciální veličinou pak budou hrdinové, mezi nimiž nebude chybět ani samotný Conan. Mapy pak mají být náhodně generované, což bude zajišťovat neustálou znovuhratelnost. Více informací bude prozrazeno na březnovém GDC.