Sekiro: Shadows Die Twice nabídne více konců
31 ledna, 2019Nová hra From Software, Sekiro: Shadows Die Twice, se nám pomalu, ale jistě, vybarvuje. Naposledy jsme se s vámi podělili o informace ohledně bossů, kteří mají být různorodí s postupným vývojem boje. Miyazaki se nyní podělil o další věci z veletrhu Taipei Game Show. Tentokrát se porozpravil na konto samotného příběhu hry, který se také ponese v jiném duchu, než jsme u vývojářů z From Software zvyklí.
Na rozdíl od Dark Souls bude příběh v Sekiro daleko přímočařejší, byť pokud budete chtít zabrousit více do hlubin děje, tak pátrání v loru se nevyhnete. Přímější podání příběhu může nalákat další skupiny hráčů, kteří měli s podáním her tohoto studia trochu problém. Miyazaki se také pochlubil tím, že jejich hra bude obsahovat více konců, kolik jich bude, však nespecifikoval. Důvodem je pochopitelně to, aby hra nabízela nějakou znovuhratelnost a dala hráčům chuť hru více prozkoumávat. Zjišťovat, kde jsou ty klíčové situace, jenž na děj budou mít případný vliv. Opět můžeme říci, že se na Sekiro: Shadows Die Twice těšíme o něco více.