The Callisto Protocol se ukázal v novým záběrech z hraní v rámci rozhovoru s Glenem Schofieldem
18 července, 2022Pokud máte rádi horory, zejména ty sci-fi, a říká vám také něco pojem Dead Space, pak jistě netrpělivě vyhlížíte novou hororovou hru studia Striking Distance, jenž je zároveň jeho debutem. Za hrou stojí Glen Schofield, který během víkendu dal kratší rozhovor hernímu magazínu GameInformer, kde zmiňoval zejména myšlenku toho, jak vlastně na celý koncept hry přišel a díky čemuž se tedy nakonec mohla zrodit.
Jak tu magazinu Gameinformer bývá, tak během rozhovoru získali také několik nových záběrů ze hry, které můžete vidět právě ve videu níže. Schofield zde tvrdí, že vše začalo odchodem z Activision, kdy byl nutný odpočinek a zisk nových sil. V tu dobu ho napadla myšlenka udělat hru na měsíci Jupitera Callisto, jenž by byla navíc zasazena do vězení, které je i tak dosti děsivým místem i bez biofágů. Tato myšlenka odstartovala práce na scénáři hry, jenž trvali zhruba rok a půl.