Ghost Recon Breakpoint se má dočkat razantních změn
30 října, 2019Začátkem října vyšlo volné pokračování hry Tom Clancy’s Ghost Recon Wildlands, které neslo podtitul Breakpoint. Hra měla nabídnout ještě intenzivnější herní zážitek, než tomu bylo v případě jeho předchůdce. Bohužel se tak nestalo. Hra byla dle recenzentů i hráčů plná chyb, buggů i glitchů, byla tedy silně nevylazená a navíc dosti stereotypní. V světových recenzích si tak hra odnášela znaky v průměru mezi 5-6/10 a samotní hráči šli ještě podstatně níže, až na téměř nejspodnější hranici, tedy k nějakým 2/10. To se samozřejmě odrazilo i v nedávné tiskové zprávě, která měla za následek odklad hned tři velkých her.
Ubisoft nyní přišel s tím, že hodlá na hře silně zapracovat a Ghost Recon Breakpoint by se tak měl dočkat razantních změn. Nejprve se vývojáři vrhnou na technickou stránku hry, která bude činit dva velké patche. První přijde začátkem listopadu a druhá na jeho konci. Po opravě technické stránky věci se vývojáři vrhnou i na další aspekty hry, na které si hráči nejvíce stěžovali. Přijde tedy na řadu úprava hratelnosti, kdy namátkou dojde na změnu ekonomiky hry a přidání trojice parťáků řízených umělou inteligencí jako tomu bylo v předešlém díle. Dojde ale i na řadu dalších věcí. Ubisoft chce, aby byl Breakpoint návykovou hrou a udělají vše proto, aby tomu tak bylo. Je skvělé, že vydavatel chce naslouchat hráčům, ale otázkou je, jestli již není pozdě.