Shinji Mikami promluvil o vývoji GhostWire Tokyo
4 června, 2020Loňská E3 2019 přinášela několik zajímavých oznámení a mezi ně jistě patřila hra GhostWire Tokyo. Ta je ve vývoji ve studiu Tango GameWorks a pod dohledem legendárního vývojáři Shinjiho Mikamiho. Výše uvedené studio má za sebou zatím pouze jednu sérii, která si ale srdce fanoušků jistě získala. Tou sérií je The Evil Within, která vrátila zpět do hry horory typu Silent Hill nebo původních Resident Evil her. GhostWire Tokyo má být ale zcela odlišným zážitkem, než co jsme doposud měli možnost v rámci herních hororů ochutnat. Sám Mikami hru označuje jako první svého druhu.
GhostWire Tokyo se ukázalo pomocí CGI traileru, který na nás působil všelijak, ale jednoznačně vítězí pocit, že chceme o té hře vědět více a hlavně, chceme ji hrát. Trailer nám sám o sobě moc neřekl, ale byl to přesně ten typ traileru, který vás dokáže náležitě navnadit. Šlo o něco, co dokázal třeba Hideo Kojima s prvním teaserem na Death Stranding. Každopádně Mikami se nyní rozmluvil o vývoji hry pro server IGN a řekl tam následující: „GhostWire Tokyo je úplně novým typem hry a já doufám, že se hráči na ni těší. Myšlenka na tuto hru přišla z mysli Ikumi Nakamuri, jenž se na hře podílela jako režisérka. Na počátku měl vývojářský tým pouze dva lidi a pracoval na hře po dobu 6 měsíců. Následně se tým rozšířil na deset lidí a pracovalo se na něm v post-produkci několik let, než se dostala do plné produkce. Je to nejdéle vyvijená hra, na které jsem měl možnost pracovat. Já osobně se k vývoji připojil až v roce 2019.“ Mikami ještě doplnil, že vývoj probíhá velmi dobře a že doufají, že budou moci předvést více. GhostWire Tokyo bude nejspíše dostupný pouze na nadcházející generaci konzolí tedy Xbox Series X a Playstation 5, a chybět jistě nebude ani PC.