DOOM Eternal využije výkon konzolí na maximum + délka kampaně
26 ledna, 2020Letošním rokem se otevře další etapa herní historie a ta současná se bude pomalu ale jistě uzavírat. Což je pro vývojáře občas výzvou k tomu, aby ukázali, co s daným dosluhujícím hardwarem dokáží. Proto se vždy na konci každého konzolového cyklu setkáváme s výrazem, že jsou dané konzole ždímány na maximum. Někdy to tak skutečně vypadá, jindy zase ne. Nyní s tímto tvrzením přišli vývojáři z id Software, jenž kvůli optimalizaci a zlepšení výkonu hry, kterou tím chtěli vyhnat na samý vrchol, ji odložili o celý půl rok.
Řeč je samozřejmě o DOOM Eternal, který se ve své PC verzi předvedl na nedávné akci vybraným vývojářům, kteří ze hry byli velmi nadšení. Producent hry, Marty Strattton, promluvil pro magazín Video Game Chronicles následující: „Nacházíme se na konci konzolového cyklu, tudíž naši vývojáři danému hardwaru rozumí a jsou schopni z něj dostat maximum. Dramaticky jsme zvýšili vizuální zpracování a navýšili počet polygonů. DOOM Eternal je ve všem lepší a přitom běží stále na stejném hardwaru jako jeho předchůdce z roku 2016. Nedokážu tu dostatečně popsat to, jak skvěle hra na konzolích vypadá. Máte se opravdu na co těšit.“
Vývojáři se navíc nedávno pochlubili ještě tím, jak dlouhá bude singleplayerová kampaň nového DOOM Eternal. Hra by měla být podle všeho dvojnásobné delší, než DOOM z roku 2016, který zabral mezi 9 – 12 hodinami v závislosti na zvolené obtížnosti. Tudíž na DOOM Eternal si připravite nějakých 20 – 25 hodin, což je skutečně úctyhodná doba. DOOM Eternal vychází už 20. března 2020 na PC, Xbox One a Playstation 4. Později se dostane i na konzoli Nintendo Switch, přičemž na portu by mělo dělat opět studio Panic Button.