Dying Light 2 bude díky Raytracingu realističtější a děsivější
9 dubna, 2020 0 Od Jiří HoraPolské studio Techland se nyní intenzivně věnuje vývoji své hry Dying Light 2, které jsme se měli dočkat již během letošního jara. Nicméně vývojáři se rozhodli, že potřebují více času a tak hru odložili na neurčito, tedy do chvíle, než bude dle nich perfektní a bude představovat jasnou revoluci v tom, co předvedl první díl. Eugen Harton z Techlandu řekl pro Playstation Magazín, že onen čas využili nejen k vyšperkování silně větvené příběhové linky, ale také se zaměřili na každý detail v jejich herním světě, jenž má být nesmírně detailní. Už díky loňské prezentaci hry o detailnosti herního světa nepochybujeme.
Dying Light 2 byl původně ve vývoji pouze pro PC, Xbox One a Playstation 4, což se ale koncem loňského roku změnilo, když byly oznámeny i verze pro Xbox Series X a Playstation 5. Je možné, že právě vývoj těchto verzi měl silný vliv na odklad, ale podle Hartona se zdá, že to přinese své ovoce. Dying Light 2 bude podporovat na next-gen konzolích technologii Ray-tracingu, jenž se postará o onen realismus světa. Stínování bude za pomoci ray-tracingu vypadat přesně tak, jako ve skutečném světě, přičemž zohledňovat se má i velikost slunce. V případě temných zákoutí mapy, či noci bude celý svět působit daleko děsivěji, či-li ray-tracing vše posune na zcela jinou úroveň. Už nyní se nemohu dočkat, až se nám hra představí v nějaké aktuálnější podobě.
Video prezentované na akci COMGADu