EA začala testovat cloudovou technologii Project Altas
10 září, 2019Od minulého roku stále častěji slýcháme o možnostech cloudu jako budoucnosti hraní. Taková společnost Microsoft chtěla technologii cloudu využívat už na startu Xbox One, z čehož nakonec sešlo, což bylo dáno hlavně tím, že na to herní svět ještě nebyl dostatečně připraven. Jak se zdá, tak od nadcházející konzolové generace bude cloudove hraní běžnou záležitostí. Microsoft již nyní pylně testuje jejich xCloud a Google letos představil jejich službu Stadia. Pozadu však nechce být ani Bethesda a nebo třeba EA.
EA tak v minulém roce představila svou vizi cloudového hraní, kterou má být Project Atlas. Nikdo zatím neví, kdy bude tato technologie spuštěna, avšak vedoucí technologického oddělení Ken Moss oznámil, že v těchto dnech bude probíhat externí testování této služby. Do testu se mohou zapojit hráči, kteří si předplácí službu Origin Access a zaregistrují se do programu komunitního testování EA. (ZDE odkaz na registraci)
Testování cloudové streamovací technologie od Electronic Arts bude probíhat pouze na platformě PC, ačkoliv samotná technologie bude po jejím vypuštění do světa dostupná i na dalších zařízeních. Hráči si v testu budou moci vyzkoušet čtveřici titulů, které se skládají z FIFA 19, Unravel, Need for Speed Rivals a Titanfall 2. Jak můžete vidět, tak jde spíše o starší tituly. Co na tuto technologii vlastně říkáte?
Titanfall 2 je jednou z her, která bude dostupná v testu technologie Project Atlas