Hráči se bouří proti obtížnosti Shadow of the Erdtree

Hráči se bouří proti obtížnosti Shadow of the Erdtree

25 června, 2024 0 Od Jakub Číhal

Minulý týden vyšlo dlouho očekávané dlc pro Elden Ring. V recenzích si odneslo neuvěřitelně vysoké hodnocení, na Metacritic se pohybuje kolem 95%. Na Steamu je ale situace trochu opačná a rozšíření tam má aktuálně kolem 63%. Na vině jsou podle všeho hráči, kterým hra připadá až moc náročná. Vývojáři ovšem dávno dopředu dali všem jasně na srozuměnou, že Shadow of the Erdtree nebude lehkou záležitostí a proto rozčarování hráčů je trochu za hranou a je škoda, že tímto review bombingem škodí jak hře, tak vývojářům. 

K celému problému se vyjádřil Miyazaki pro magazín The Guardian. „Kdybychom chtěli, aby hru hrál opravdu celý svět, mohli bychom prostě obtížnost jen neustále snižovat. To by ovšem nebyl správný přístup. Kdybychom ho totiž zvolili, nemyslím si, že by hra slavila stejný úspěch, protože pocit úspěchu, který hráči zažijí při překonávání těchto překážek, je naprosto zásadní součástí zážitku. Snížení obtížnosti by hru o tuto radost připravilo, což by v mých očích rozbilo hru samotnou,“ řekl Miyazaki.