Microsoft se chce zaměřit na uchování her pro budoucí generace
9 dubna, 2024Phil Spencer často zmiňuje, jak je pro něj důležitá zpětná kompatibilita a jak ji nechápe jen jako možnost zahrát si starší hry, ale zároveň jako určitou formu záchrany herní historie. Plno her totiž nenávratně mizí v propadlišti dějin a mnoho z nich, které jsme hráli před řádkou let již dnes zkrátka možné hrát není. Microsoft v tomto směru udělal další zásadní krok. Sarah Bond oznámila, že byl založen nový tým, který bude mít za úkol zachovat hry, aby byly kompatibilní nejen se současnou generací konzol, ale i s těmi budoucími. „Vytvořili jsme nový tým, který se zabývá ochranou her, což je důležité nejen pro nás v Xboxu, ale rovněž i pro celý herní průmysl. Navazujeme na naši bohatou historii poskytování zpětné kompatibility a jsme i nadále odhodláni přinášet úžasnou knihovnu her pro Xbox dalším generacím hráčů,“ stojí v prohlášení Sarah Bond. To je jistě chválihodný krok.