První drobky informací o Senua’s Saga: Hellblade II
24 ledna, 2020O vývojářském studiu Ninja Theory je poslední dobou poměrně slyšet, což je rozhodně dobře, jelikož toto ambiciózní studio nám tím dává najevo, že pod Microsoftem jejich aktivita vzrostla a rovněž tak jejich tým. Ve studiu jsou momentálně tři týmy. Přičemž ta nejmenší část se věnuje multiplayerové hře Bleeding Edge, další pak včera předevčírem oznámenému Projectu: Mara, no a ta hlavní část se nyní naplno věnuje vývoji hry Senua’s Saga: Hellblade II, jenž bude navazovat na úspěšný první díl Hellblade: Senua’s Sacrifice. Právě o poslední zmíněné hře se nyní dozvídáme první drobky informací a máme tak alespoň opět o něco větší povědomí, co se na nás chystá.
Zkraje je nutné říci, že hra Senua’s Saga: Hellblade II je ve vývoji teprve rok, ale koncepty a plány vznikaly už po vydání prvního dílu. To tedy v praxi znamená, že se hry nejspíše letos nedočkáme, což koresponduje i s tím, že by se mělo jednat o exkluzivitu pro Xbox Series X a na Xbox One by se tedy již hra nepodívala. A pokud bychom brali šéfa Xbox Game Studios, Matta Bootyho, vážně, pak bychom se hry měli dočkat nejdříve v roce 2022, což by bylo opravdu utrpení. Ať už je to jak chce, tak na druhém díle Hellblade dělá již nyní dvojnásobný počet lidí, co na díle prvním a stále se přibírají nový lidé.
Spoluzakladatel Ninja Theory, Tameem Antoniades, prozradil, že druhý díl se zaměří na to, jaký vliv mají na lidskou psychiku a šílenství různé mýty, bohové a různé formy víry. První díl sledoval výhradně niterný boj hlavní hrdinky, která trpěla psychózou, konkrétněji schizofrenií. Antoniades dále dodal, že ačkoliv je vývojářský tým druhého dílu dvojnásobný, tak jde stále o menší počet lidí, než je u velkých her zvykem. Ninja Theory totiž razí cestu toho, že i menší týmy mohou dokázat velké věci za pomoci dobrých technologií a inteligentních nástrojů. Já osobně doufám, že brzy uvidíme alespoň první ukázku toho, jak bude Hellblade II vypadat v chodu.